Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Olkhovska A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Olkhovska A. 
Testing efficiency of the methodology of teaching students majoring in philology to translate texts using cat-tools: a pilot study [Електронний ресурс] / A. Olkhovska // Advanced education. - 2017. - Вип. 7. - С. 37-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2017_7_9
The article describes the results of introducing the newly developed methodology of teaching students majoring in philology to translate social and political texts from English into Ukrainian with the help of one of the leading computer -assisted translation software tools (CAT-tools) - SDL Trados. The course "Modern Translation Technologies. CAT-tools" included four thematic blocks (translating files of various formats; creating and managing term bases; creating translation memories based on existing translations (alignment) and managing them; managing translation projects) and three sub-systems of exercises (preparatory exercises, exercises for developing skills in translation with the help of CAT-tools, exercises for developing abilities in translation with the help of CATtools). The pilot study was carried out in the form of natural vertical experimental teaching which lasted during the second semester of 2015/2016 academic year (March - May). The subjects included 12 fifth year students of the Department of English Translation Theory and Practice of the School of Foreign Languages of V. N. Karazin Kharkiv National University majoring in translation. The course was introduced to the students during three months (24 academic hours), two academic hours per week. The stages of the experimental teaching included the following: preparing the experiment, realising it, processing the results and interpreting them. The comparison of the students' average results obtained before and after the experimental teaching allows to state that there is a substantial increase in students' proficiency in translating social and political texts from English into Ukrainian with the help of CAT-tools while the increase in students' proficiency in translating similar texts from English into Ukrainian by hand is definitely low and can't be regarded even as a satisfactory one. The results of the experimental teaching show that the hypothesis preconceived at the very beginning of the study is confirmed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.423 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Olkhovska A. B. 
The conceptual bases of implementation of the controlling system of marketing communication management in pharmaceutical organizations [Електронний ресурс] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Вісник фармації. - 2018. - № 4. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VPhC_2018_4_9
Мета роботи - обгрунтування концептуальних засад та науково-методичних підходів до впровадження системи контролінгу управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичних організацій. Теоретичною основою дослідження були фундаментальні положення концепції контролінгу в системі маркетингового управління суб'єктів ринку з урахуванням особливостей галузевої специфіки, праці провідних вітчизняних та зарубіжних науковців із зазначеного питання. Для реалізації завдань дослідження застосовані методи контент-аналізу наукових публікацій фахового та економічного спрямування, логічного аналізу та узагальнення, структурного аналізу тощо. Система контролінгу управління маркетинговими комунікаціями є складовою системи загального менеджменту фармацевтичного підприємства, сприяє реалізації стратегічних, тактичних та оперативних цілей організації. Розглянуто доцільність створення системи контролінгу управління маркетинговими комунікаціями фармацевтичного підприємства та обурунтовано практичну значимість її складових. Запропонована система контролінгу управління маркетинговими комунікаціями у сучасних умовах управління організаціями дозволить інтегрувати, координувати і спрямовувати маркетингову комунікативну діяльність фармацевтичних підприємств з метою ефективного просування лікарських засобів не тільки на вітчизняному, а й на зарубіжних ринках. Висновки: запровадження системи контролінгу управління маркетинговими комунікаціями дозволить знизити витрати фармацевтичних підприємств на просування лікарських засобів за рахунок ефективного управління всіма інструментами та ресурсами, доцільності вкладення коштів у конкретні рекламні кампанії, а також забезпечити конкурентоспроможність торгової марки та сформувати високий рівень лояльності цільової аудиторії до неї та зберегти і розширити свою частку ринку.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.136 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Olkhovska A. B. 
Formation of partnership relations between subjects of the pharmaceutical market in promotion of medicines in Ukraine and foreign countries [Електронний ресурс] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Соціальна фармація в охороні здоров’я. - 2019. - Т. 5, № 1. - С. 31-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sphhc_2019_5_1_6
Мета роботи - теоретичне та практичне обгрунтування сутності, змісту та основних завдань і підходів до ефективного формування партнерських взаємовідносин при побудові бізнес-партнерських зв'язків між суб'єктами фармацевтичного ринку, діяльність яких спрямована на просування лікарських засобів в Україні та у зарубіжних країнах. Методи - контент-аналізу, логічного аналізу, групування, узагальнення, графічний та методи маркетингових досліджень. Досліджено сучасні концепції та інструменти налагодження і розвитку партнерських відносин; визначено роль та значення партнерських відносин у діяльності суб'єктів фармацевтичного ринку. Охарактеризовано сутність, особливості та види партнерських відносин у ланках фармацевтичного ланцюга "виробник - оптова фірма - аптека". Деталізовано новітні інструменти і технології взаємодії суб'єктів фармацевтичного ринку, серед яких основними є 1С Рарус (галузеві програми 1С для автоматизації підприємств) та CRM системи як комплекс бізнес-процесів компанії із взаємодії з клієнтами: "Взаємовідносини з клієнтами", "Min Peak, Win Peak CRM". Запропоновано методику аналізу тенденцій та специфіки партнерських відносин між суб'єктами фармацевтичного ринку за такими критеріями, як тривалість відносин, глибина партнерських зв'язків, можливість дублювання, надійність партнерської взаємодії, динаміка партнерських зв'язків та ефективність партнерських відносин. Висновки: теоретичне значення проведеного дослідження полягає у конкретизації тези відносно значення партнерських відносин у сфері фармацевтичного бізнесу, які становлять основу сучасної стратегії фірм та оптимізують їх ресурси і можливості для досягнення конкурентних переваг на ринку. Практична значущість дослідження полягає в тому, що отримані результати можуть бути застосовані для подальшого аналізу, метою якого є створення ефективного і довгострокового партнерства між суб'єктами фармацевтичного ринку у сфері просуванні лікарських засобів як в Україні, так і за кордоном.
Попередній перегляд:   Завантажити - 623.339 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Olkhovska A. B. 
Theoretical and methodological approaches to development of the "road map" for promoting a new medicine product to the pharmaceutical market [Електронний ресурс] / A. B. Olkhovska, V. V. Malyi // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2019. - № 2. - С. 54-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Uezyaf_2019_2_10
Мета роботи - розробка теоретичних та методичних підходів до складання "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу (ЛЗ) на ринок. Методологічну основу дослідження склали звіти МОЗ України, аналітичних компаній фармацевтичного ринку, наукові публікації та доповіді. У процесі дослідження використовувалися такі методи: маркетингові, системно-аналітичні, моделювання, логічного аналізу та узагальнення, структурного групування, дорожнього картування. Зазначено, що одним з найбільш ефективних інструментів вирішення завдань з активізації інноваційного потенціалу та вдосконалення процесу прийняття стратегічних рішень з просування на ринок нового ЛЗ є "дорожні карти" (road maps), які успішно застосовуються рядом зарубіжних високотехнологічних компаній. Розроблено модель "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу на фармацевтичний ринок та деталізована практична реалізація її етапів. Висновки: розроблено модель "дорожньої карти" просування нового лікарського засобу на ринок, практична реалізація якої дозволить фармацевтичним підприємствам ефективно просувати товар на ринок, поетапно приймаючи стратегічні рішення з визначенням комунікативної та економічної ефективності процесу просування. Запропоновані методи моделювання ризику при практичній реалізації моделі "дорожньої карти" просування лікарських засобів на ринок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 492.299 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Olkhovska A. 
Methods of assessment of quality of partnership relations between pharmaceutical market entities in the medicine promotion system on the basis of multicriterial choice [Електронний ресурс] / A. Olkhovska, V. Malyi, M. Nessonova, А. Chehrynets // ScienceRise. Pharmaceutical Science. - 2020. - № 6. - С. 85-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcfarm_2020_6_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 744.367 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Panfilova H. 
Results of a comparative analysis of the dynamics of healthcare expenditure from the GDP of countries, cash payments from families and state expenditures on healthcare in Ukraine, Poland and in the WHO European countries [Електронний ресурс] / H. Panfilova, A. Olkhovska, L. Boboshko, G. Iurchenko, M. Bandura, D. Zyro // ScienceRise. Pharmaceutical Science. - 2021. - № 1. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcfarm_2021_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.734 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Olkhovska A. 
Using machine translation engines in the classroom: a survey of translation students’ performance [Електронний ресурс] / A. Olkhovska, I. Frolova // Advanced education. - 2020. - № 15. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/novocv_2020_15_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 636.291 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Olkhovska A. I. 
Agrobacterium rhizogenes — mediated transformation as an approach of stimulating the synthesis of antioxidant compounds in Artemisia absinthium L [Електронний ресурс] / A. I. Olkhovska, K. О. Drobot, A. M. Shakhovsky, N. A. Matvieieva // Biotechnologia Acta. - 2021. - Vol. 14, № 6. - С. 71-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/biot_2021_14_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 369.41 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського